Reklamace a odstoupení

Infokrása s.r.o odpovídá za vady, které vznikly na zboží v okamžiku převzetí. Individuální alergická reakce na určitou látku obsaženou v kosmetických výrobcích není důvodem k reklamaci.Zboží v rámci odstoupení odešlete řádně zabalené, neporušené, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem a vyplněným formulářem. Náklady na přepravu v rámci odstoupení hradí odběratel. zásilky.Reklamace bude posouzena do 30 dnů od doručení zboží na naší adresu. V případě poškozeného zboží po doručení , je nutné zaslat fotodokumentaci ( pohled na celou zásilku, viditelný trasovací štítek, uložení produktů v zásilce ).Výrobky, které byly již používány z hygienických důvodů nelze vracet.Jak zboží zaslat:Doporučení:
  • Zabalit zboží aby se nepoškodilo při doručení
  • Vyplnit řádně formulář
  • Vložit do balíku společně s reklamovaným zbožím
  • Odešlete zásilku na následující adresu:
    • Infokrása s.r.o
    • Maiselova 58/7
    • 11000 Praha 1
    • Česká republika
UpozorněníNáklady spojené s odesláním reklamovaného zboží hradíte vy.
  • Veškeré podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách na našich internetových stránkách.
Stáhnout formulář