Infokrása s.r.o odpovídá za vady, které vznikly na zboží v okamžiku převzetí. Individuální alergická reakce na určitou látku obsaženou v kosmetických výrobcích není důvodem k reklamaci.Reklamované zboží musí být zasláno v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem společně s vyplňeným reklamačním listem. Reklamace bude posouzena do 30 dní od data přijetí reklamované zásilky.Výrobky, které byly již používány z hygienických důvodů nelze vracet.Jak reklamované zboží zaslat:Doporučení:
Zabalit reklamované zboží do původního balení
Vyplnit reklamační formulář
Vložit do balíku společně s reklamovaným zbožím
Odešlete zásilku na následující adresu:
Oddělení Reklamace
Infokrása s.r.o
Pařížská 66/13
110 00 Praha 1
Česká republika
UpozorněníNáklady spojené s odesláním reklamovaného zboží hradíte vy.
Veškeré podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách na našich internetových stránkách.