Infokrása s.r.o odpovídá za vady, které vznikly na zboží v okamžiku převzetí. Individuální alergická reakce na určitou látku obsaženou v kosmetických výrobcích není důvodem k reklamaci.Zboží v rámci odstoupení odešlete řádně zabalené, neporušené, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem a vyplněným formulářem. Náklady na přepravu v rámci odstoupení hradí odběratel. zásilky.Reklamace bude posouzena do 30 dnů od doručení zboží na naší adresu. V případě poškozeného zboží po doručení , je nutné zaslat fotodokumentaci ( pohled na celou zásilku, viditelný trasovací štítek, uložení produktů v zásilce ).Výrobky, které byly již používány z hygienických důvodů nelze vracet.Jak zboží zaslat:Doporučení:
Zabalit zboží aby se nepoškodilo při doručení
Vyplnit řádně formulář
Vložit do balíku společně s reklamovaným zbožím
Odešlete zásilku na následující adresu:
Infokrása s.r.o
Maiselova 58/7
11000 Praha 1
Česká republika
UpozorněníNáklady spojené s odesláním reklamovaného zboží hradíte vy.
Veškeré podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách na našich internetových stránkách.