Často kladené otázky

Kontaktujte nás

Jak se s námi můžete spojit?
Máte problém s objednávkou nebo speciální požadavek? Jsme vám k dispozici e-mailem na obchod@infokrasa.cz, telefonicky na čísle +420 256 256 556 a během dne na chatu od pondělí do pátku přímo na našich webových stránkách (klikněte na ikonu v pravém dolním rohu).
Poslal/a jsem vám e-mail na obchod@infokrasa.cz. Kdy mohu očekávat odpověď?
Odpovíme do 24 až 48 hodin, kromě víkendů a státních svátků, kdy vaši zprávu zkontrolujeme následující den. Tento časový rámec se může mírně lišit během období slev nebo například v období Vánoc, kdy jsme velmi zaneprázdněni. Pokud po uplynutí této doby neobdržíte odpověď, neváhejte nám zavolat přímo na číslo +420 256 256 556, protože vaše zpráva mohla spadnout do naší složky se spamem.

Objednávky a platby

Jaké způsoby platby přijímáte?
Přijímáme platby kreditní a debetní kartou. Využíváme platební bránu od polských kolegů PayU. Využít můžete taky služby PlatímPak díky této službě máte své zboží ihned zaplaceno a vy můžete nákup splatit klidně až za 30 dní. A to zcela zdarma. Existuje také možnost platby na vámi oblíbenou dobírku jakmile zvolíte dopravce GLS, PPL nebo Česká Pošta ( v rámci ČR )
Mohu svou objednávku upravit nebo zrušit?
Změny ve Vaší objednávce můžete provádět pouze před odesláním objednávky, a protože lidé v našem distribučním centru pracují rychle, je tento časový rámec krátký. Pokud si přejete zjistit stav objednávky, otevřete si ji pod svým zákaznickým účtem nebo nám zašlete e-mail na adresu obchod@infokrasa.cz případně zavolejte na číslo infolinky.
Mám promo kód. Jak ho uplatním?
Po vložení produktů od košíku si košík rozklikněte (v pravém horním rohu obrazovky) a svůj propagační kód můžete vložit do pole nadepsaného „SLEVOVÝ KÓD / VOUCHER“ pod produkty. Poté klikněte na „Potvrdit“, abyste mohli využít svou slevu.
Nabízíte vzorky zdarma?
Při odbavení Vaší objednávky na skladě dostane vzorky zdarma každá objednávka ! Výjimečně se však může stát, že vzorky nejsou k dispozici.Pokud byste potřebovali zaslat pouze vzorek svého vybraného produktu, neváhejte nás navštívit na naší prodejně v Maiselově ulici 7 v Praze nebo nám zavolejte/napište e-mail +420 256 256 556 obchod@infokrasa.cz a rádi vám vzorek zašleme.

Doprava

Jak dlouho to trvá, než mi objednávka dorazí?
Snažíme se zpracovat a odeslat všechny objednávky do 1-2 pracovních dnů. Doba doručení se může lišit v závislosti na vaší poloze, ale nejpozději dorazí většina objednávek do 5-7 pracovních dnů, pokud není na webu u produktu uvedeno jinak.
Jak mohu získat dopravu zdarma?
Objednávky v hodnotě 3 000 Kč nebo více automaticky obdrží bezplatné doručení ( platí pro objednávky v rámci ČR ).
Jak mohu sledovat svůj balíček?
Informace o stavu své objednávky naleznete po přihlášení ke svému účtu kliknutím na „Historie objednávek“ z nabídky. Případně můžete informace o sledování zásilky najít v potvrzovacím e-mailu o odeslání. Pokud tento e-mail nemůžete najít, zkontrolujte složku se spamem nebo nevyžádanou poštou! Pokud si nevíte rady, kontaktujte prosím infolinku +420 256 256 556.
Do jakých států zasíláte?
V tuto chvíli zasíláme pouze v rámci Česka a Slovenska. Pokud máte zájem o zaslání balíčku do zahraničí, kontaktujte nás (+420 256 256 556, obchod@infokrasa.cz) a dopravu vám zařídíme.
Co mám dělat, když moje objednávka dorazila poškozená?
Je nám líto, že vaše objednávka nedorazila podle očekávání. Zašlete prosím číslo objednávky, fotografii balení, fotografii po vybalení - výplně a fotografii poškozené položky na adresu obchod@infokrasa.cz. Náš tým podpory vás bude brzy kontaktovat s dalšími kroky.
Co mám dělat, když jsem obdržel/a nesprávnou položku?
Zašlete prosím číslo své objednávky a fotografii nesprávné položky na adresu obchod@infokrasa.cz. Náš tým podpory vás bude kontaktovat s dalšími kroky.

Reklamace produktů a odstoupení od smlouvy

Můžu produkt vrátit?
Ano, nabízíme 30 denní záruku vrácení peněz v rámci odstoupení od smlouvy u neporušených a nerozbalených produktů zakoupených na našem webu. Vyplňte prosím formulář a postupujte dle pokynů uvedených v sekci REKLAMACE.
Jak mohu provést vrácení v rámci odstoupení či reklamace?
Chcete-li zahájit proces vrácení, zašlete e-mail na adresu obchod@infokrasa.cz, vyplňte reklamační formulář a postupujte dle pokynů v sekci REKLAMACE. Jakmile balíček dorazí do našeho skladu nebo prodejnu a produkt bude posouzen, budeme vás kontaktovat na uvedeném ve formuláři emailu.
Mohu si nechat proplatit náklady na dopravu?
V případě odstoupení od smlouvy náklady na dopravu jsou hrazené odběratelem. V rámci reklamace, v případě kladného posouzení vám náklady za dopravu proplatíme ve výši uvedené na faktuře.
Kdy mohu očekávat vrácení peněz?
V případě odstoupení očekávejte vrácení do 14 dnů od doručení nepoškozeného, zabaleného zboží na naši pobočku či sklad. V rámci reklamace dle lhůty na posouzení reklamace - tzn. maximálně do 30ti dnů od doručení reklamovaného zboží na prodejnu či sklad a dle posudku reklamace. Pokud balíček byl vrácen dopravcem na sklad, z důvodu nevyzvednutí odběratelem, kontaktujte prosím infolinku na emailu obchod@infokrasa.cz

Váš účet a newsletter

Jak se přihlásím ke svému účtu?
Zde se můžete přihlásit ke svému stávajícímu účtu nebo si vytvořit nový.
Zapomněl/a jsem své heslo. Co můžu dělat?
Na přihlašovací stránce vyberte 'Zapomenuté heslo' a zkontrolujte svůj e-mail pro pokyny k resetování - nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem nebo nevyžádanou poštou! Pokud stále potřebujete pomoc, pošlete e-mail na adresu obchod@infokrasa.cz
Proč bych se měl/a přihlásit k odběru newsletterů?
Jsme rádi, že jste se ptáte! Díky odběru našich e-mailů můžete získat přístup ke speciálním akcím a užít si mnoho dalších odměn. Zjistíte, jaké jsou naše speciální promo kódy a jako první se dozvíte o různých akcích nebo nových produktech.

Dárkové vouchery

Nabízíte dárkové poukazy?
Ano, dárkové vouchery nabízíme v hodnotě 1.000, 2.000, 5.000 Kč nebo 10.000 Kč , které lze použít k nákupu libovolného produktu na našem e-shopu a nově i klinice, navíc s bonusem dle hodnoty zakoupeného voucher!
Vyprší platnost online dárkových poukazů?
Naše vouchery mají platnost vždy 1 rok od nákupu.
Ztratil/a jsem dárkový voucher! Můžete ho vyhledat?
Zašlete nám e-mail na adresu obchod@infokrasa.cz se svým celým jménem a e-mailovou adresou a my se pokusíme vaši dárkovou kartu dohledat.

Slevy

Nabízíte nějaké slevové kódy?
Ano! Chcete-li získat přístup k budoucím akcím připojte se k našemu newsletteru a sledujte nás na Instagrame a Facebooku, kde se pravidelně objevují akce, kódy a soutěže
Mohu při placení zadat více než jeden slevový kód?
Litujeme, na jednu objednávku můžeme přijmout pouze jeden slevový kód.
Mám promo kód. Jak ho uplatním?
Po vložení produktů do košíku si košík rozklikněte ( v pravém horním rohu obrazovky ) a svůj propagační kód můžete vložit do pole nadepsaného „SLEVOVÝ KÓD / VOUCHER“ pod produkty. Poté klikněte na „Potvrdit“, abyste mohli využít svou slevu.