Často kladené otázky

Kontaktujte nás

Jak se s námi můžete spojit?
Máte problém s objednávkou nebo speciální požadavek? Jsme vám k dispozici e-mailem na [email protected], telefonicky na čísle +420 256 256 556 a během dne na chatu od pondělí do pátku přímo na našich webových stránkách (klikněte na ikonu v pravém dolním rohu).
Poslal/a jsem vám e-mail na [email protected]. Kdy mohu očekávat odpověď?
Odpovíme do 24 až 48 hodin, kromě víkendů a státních svátků, kdy vaši zprávu zkontrolujeme následující den. Tento časový rámec se může mírně lišit během období slev nebo například v období Vánoc, kdy jsme velmi zaneprázdněni. Pokud po uplynutí této doby neobdržíte odpověď, neváhejte nám zavolat přímo na číslo +420 256 256 556, protože vaše zpráva mohla spadnout do naší složky se spamem.

Objednávky a platby

Jaké způsoby platby přijímáte?
Přijímáme platby kreditní a debetní kartou. Využíváme platební bránu od polských kolegů PayU. Využít můžete taky služby PlatímPak díky této službě máte své zboží ihned zaplaceno a vy můžete nákup splatit klidně až za 30 dní. A to zcela zdarma. Existuje také možnost platby na vámi oblíbenou dobírku.
Mohu svou objednávku upravit nebo zrušit?
Rádi vám objednávku upravíme, ať už měníte doručovací adresu, přidáte nebo odeberete položku nebo objednávku zrušíte. Změny můžeme provádět pouze před odesláním vaší objednávky, a protože lidé v našem distribučním centru pracují rychle, je tento časový rámec krátký. Pokud si přejete aktualizovat nebo zrušit svou objednávku, otevřete si ji pod svým zákaznickým účtem po přihlášení nebo nám zašlete e-mail na adresu [email protected].
Mám promo kód. Jak ho uplatním?
Po vložení produktů od košíku si košík rozklikněte (v pravém horním rohu obrazovky) a svůj propagační kód můžete vložit do pole nadepsaného „SLEVOVÝ KÓD / VOUCHER“ pod produkty. Poté klikněte na „Potvrdit“, abyste mohli využít svou slevu.
Nabízíte vzorky zdarma?
Při balení objednávek dostane vzorky zdarma každá objednávka! Pokud byste potřebovali zaslat pouze vzorek svého vybraného produktu, neváhejte nás navštívit v Concept Storu v Praze nebo nám zavolejte/napište e-mail +420 256 256 556 [email protected] a rádi vám vzorek zašleme.

Doprava

Jak dlouho to trvá, než mi objednávka dorazí?
Snažíme se zpracovat a odeslat všechny objednávky do 1-2 pracovních dnů. Doba doručení se může lišit v závislosti na vaší poloze, ale nejpozději dorazí většina objednávek do 5-7 pracovních dnů.
Jak mohu získat dopravu zdarma?
Objednávky v hodnotě 3 000 Kč nebo více automaticky obdrží bezplatné doručení.
Jak mohu sledovat svůj balíček?
Informace o stavu své objednávky naleznete po přihlášení ke svému účtu kliknutím na „Historie objednávek“ z nabídky. Případně můžete informace o sledování zásilky najít v potvrzovacím e-mailu o odeslání. Pokud tento e-mail nemůžete najít, zkontrolujte složku se spamem nebo nevyžádanou poštou! Pro doručení balíčků volíme službu DPD, která vám zašle instrukce ke sledování, jakmile balík převezmou.
Do jakých států zasíláte?
V tuto chvíli zasíláme pouze v rámci Česka a Slovenska. Pokud máte zájem o zaslání balíčku do zahraničí, kontaktujte nás (+420 256 256 556, [email protected]) a dopravu vám zařídíme.
Co mám dělat, když moje objednávka dorazila poškozená?
Je nám líto, že vaše objednávka nedorazila podle očekávání. Zašlete prosím číslo objednávky a fotografii poškozené položky na adresu [email protected]. Náš tým podpory vás bude brzy kontaktovat s dalšími kroky.
Co mám dělat, když jsem obdržel/a nesprávnou položku?
Zašlete prosím číslo své objednávky a fotografii nesprávné položky na adresu [email protected]. Náš tým podpory vás bude kontaktovat s dalšími kroky.

Reklamace produktů

Můžu produkt vrátit?
Ano, nabízíme 30denní záruku vrácení peněz pro všechny produkty zakoupené na našem webu. Pokud nejste s produktem spokojeni z jakéhokoliv důvodu, můžete ho vrátit a obdržet plnou náhradu nebo výměnu. Bohužel již nejde vrátit produkty, které jsou rozbalené nebo použité.
Jak mohu provést vrácení?
Chcete-li zahájit proces vrácení, zašlete e-mail na adresu [email protected], vyplňte reklamační formulář a požádejte o štítek pro vrácení. Jakmile obdržíte návratový štítek, připevněte jej na vnější stranu krabice a odevzdejte balíček u předem určeného přepravce (nezapomeňte si vyžádat účtenku). Jakmile balíček dorazí do našeho skladu, vaše finanční prostředky (hodnota vrácených položek a případná daň) budou obvykle vráceny původním způsobem platby do 5 pracovních dnů, i když se to může lišit v závislosti na vaší bankovní instituci.
Mohu si nechat proplatit náklady na dopravu?
Omlouváme se, poplatky za dopravu jsou nevratné.
Kdy mohu očekávat vrácení peněz?
Počkejte prosím 2 týdny na zpracování vašeho vrácení. Jakmile to bude dokončeno, zašleme vám e-mail. Upozorňujeme, že vaší finanční instituci může trvat o něco déle, než se tato transakce projeví.

Váš účet a newsletter

Jak se přihlásím ke svému účtu?
Zde se můžete přihlásit ke svému stávajícímu účtu nebo si vytvořit nový.
Zapomněl/a jsem své heslo. Co můžu dělat?
Na přihlašovací stránce vyberte 'Zapomenuté heslo' a zkontrolujte svůj e-mail pro pokyny k resetování - nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem nebo nevyžádanou poštou! Pokud stále potřebujete pomoc, pošlete e-mail na adresu [email protected]
Proč bych se měl/a přihlásit k odběru newsletterů?
Jsme rádi, že jste se ptáte! Díky odběru našich e-mailů můžete získat přístup ke speciálním akcím a užít si mnoho dalších odměn. Zjistíte, jaké jsou naše speciální promo kódy a jako první se dozvíte o různých akcích nebo nových produktech.

Dárkové vouchery

Nabízíte dárkové poukazy?
Ano, dárkové vouchery nabízíme, o hodnotě 1 000, 2 000 nebo 4 000 Kč, které lze použít k nákupu libovolného produktu na naše e-shopu. Najdete je tady.
Vyprší platnost online dárkových poukazů?
Naše vouchery mají platnost vždy 1 rok od nákupu.
Ztratil/a jsem dárkový voucher! Můžete ho vyhledat?
Zašlete nám e-mail na adresu [email protected] se svým celým jménem a e-mailovou adresou a my se pokusíme vaši dárkovou kartu vystopovat.

Slevy

Nabízíte nějaké slevové kódy?
Pokud jste u INFOKRÁSY noví, můžete použít kód INFOKRASA20 pro 20% slevu na vaši úplně první objednávku. Chcete-li získat přístup k budoucím akcím připojte se k našemu newsletteru!
Mohu při placení zadat více než jeden slevový kód?
Litujeme, na jednu objednávku můžeme přijmout pouze jeden slevový kód.
Mám promo kód. Jak ho uplatním?
Po vložení produktů od košíku si košík rozklikněte (v pravém horním rohu obrazovky) a svůj propagační kód můžete vložit do pole nadepsaného „SLEVOVÝ KÓD / VOUCHER“ pod produkty. Poté klikněte na „Potvrdit“, abyste mohli využít svou slevu.